Každý výrobek potřebuje svůj obal. Není to dávno,co na dvacet deka vlašáku stačilo včerejší vydání Rudého práva. Dnes už je tověda a samostatná marketingová disciplína. Jak vypadají ty nejlepší obaly, u nichžse tetelíme radostí a žasneme nad tou krásou?

Reliéfní Nutella

Skleněný obal s reliefnímlogem byl pro Nutellu vytvořen tak, aby bylo jednodušší jeho opětovné použití.Nový formát je navržen s tím, aby neztratil ikonický tvar sklenice Nutella.Zároveň myslí na ekologickou udržitelnost. Obal byl oceněn v soutěži PlatinumA’ Design Award.

Hairy Day Pasta

Při návrhu použil NikitaKonin přirozené tvary těstovin k vytvoření zajímavé série obalů, kterév regálu přitáhnou pozornost na první dobrou. Obal zdůrazňuje vysokoukvalitu a jednoduchost produktu. Série získala ocenění v soutěži Golden A’Design Award v kategorii Packaging Design.

Bobo&Boo

Bobo&Boo je značka dětského nádobí vyrobeného s důrazem na ekologičnost a trvalou udržitelnost. Jeho cílem je snížit množství plastů, se kterými děti přicházejí do styku. V souladu s duchem značky byl na obaly použit recyklovaný, ekologický karton.

Mapa Baby Monitor

Balení dětského monitoruobsahuje dvě části, jednu pro kameru, druhou pro monitor. Součástí balení je QRkód, po jehož naskenování se vám spustí film s informacemi o produktu a způsobujeho použití. Část balení obsahující monitor lze zároveň použít jako dokovacístanici. Chytré.

Čokoláda EAT CHIC

Zajímavá kombinacečistého typografického obalu a unikátního mramorového patternu nás baví.Moderní a lákavé typo, barevně odlišené příchutě a jednoduché piktogramy jsouchic.

BIJI COFFEE

Identita a obaly na kávuspolečnosti, která distribuuje prvotřídní druhy kávy z neprozkoumaných kávovýchplantáží Indonésie. Biji Coffee nabízí tři druhy arabské kávy. Každý balíčekzobrazuje portrét farmáře, který ji pěstuje vlastníma rukama. Zkrátka „káva stváří“.

Manuka Honey

Květy manuky se otevírají jen několik málo týdnů v roce, a pokud jsou podmínky správné, včely mohou sklízet nektar. Hravé krabičky inspirované květinovými barvami a květem manuky. Ve studiu Steens chtěli se zákazníkem sdílet vášeň a radost z otevírání úlu při sběru medu. Myslíme, že se jim to docela povedlo.