Generali má lva (s křídly), Raiffeisenbank koně, Red Bull býky a třeba Lacoste krokodýla – je jasné, že i ti největší hráči spoléhají na spojení se zvířátkem, které o nich řekne víc než stostránkový pestrobarevný katalog vytištěný na velkolosinském ručním papíře a vázaný pomocí fair trade provázků z biobavlny. Proto nás zarazilo, že některé společnosti tuto možnost výrazné profilace ignorují, a přinášíme tipy, s jakými zástupci fauny se spojit.

Nártoun

Tohle zvíře milují všichni. Má totiž téměř ideální proporce – obrovské oči, mazlivě chundelatou srst a legrační ouška. Vraťme se k těm očím. Ty totiž mohou být veliké nebo ještě větší. Ideální pro spojení s kávou Nescafé či energeťákem Semtex.

Kozel

Jasně, tohle zvíře je spojené s pivem, ale je tu ještě jedna nevyužitá možnost. Sáhnout by po ní mohla třeba Gardena, či jiný výrobce a prodejce zahradní techniky.

Slon

Střetnutí výrazných protikladů může při správném využití marketingu přinést zajímavý a pozitivní efekt. Vezměte si kupříkladu, jak by se krásně dalo pracovat s ustáleným spojením mohutného slona a křehkého porcelánu? (Toto se líbí karlovarské porcelánce Thun).

Lenochod

Zvíře s obrovským potenciálem, až nás překvapuje, že si jej ještě nikdo nepřivlastnil. Namátkou můžeme jmenovat třeba Českou poštu.

Sysel

Tady to jednoduché a dle našeho soudu je trestuhodné, že Česká spořitelna dělá, jako by tohle roztomilé zvířátko ani neexistovalo.

Straka

Tohle zvíře k sobě přitahuje všechno blýskavé, elegantní a drahé. Proto by jiná společnost než Klenoty byla pod jeho úroveň.

Sliznatá ryba

Upřímně, s tímhle tím mazlíkem jsme si celkem lámali hlavu. Věděli jsme jen jedno – v tomto výběru nesmí chybět. Po dlouhém přemýšlení, třech brainstorminzích a jednom docela divokém výjezdním zasedání jsme se jednomyslně usnesli na tom, že tato rybka by nejvíce slušela nějakému oblíbenému úřadu, například Finanční správě České republiky.

Mravenec

Mravenec unese až padesátinásobek své váhy. Navíc je to skvělý stavitel a architektura jeho děl se vyznačuje minimalistickými a elegantně nadčasovými linkami. Proto nám přijde škoda, že se jen tak potuluje po venku. Přitom by si jej krásně mohly přivlastnit hobbymarkety, a je jedno, jestli to bude Hornbach, OBI nebo Baumax.

Skunk

Reklamní prostor je nacvakaný k prasknutí, jen odvážným a zdravě drzým značkám štěstí přeje. A protože se ničeho nebojíme, dovolujeme si parfumerii Sephora nabídnout heboučce chlupatého skunka. Hodí se třeba i proto, že jeho barvy jsou také černá a bílá.

Kůrovec

Na závěr tu máme nabídku na využití lítého boje, který zatím pro Lesy České republiky nevypadá růžově. Ze slabiny udělat výhodu je léty prověřená taktika, která se vyplácí. Proto by si tento státní podnik měl přisvojit kůrovce.