Jak neztratit kontakt s fanoušky a klienty, když zavřete sociální sítě

Pro firmy se během krátkého času stala komunikace s klienty či potenciálními zákazníky ve virtuálním světě sociálních sítí nedílnou součástí jejich marketingového mixu. Sítí je mnoho, avšak mogulem zůstává Facebook. Jeho nastavení umožňuje pružně reagovat na jakýkoliv záchvěv ve světě… Pokračovat ve čtení →

Koncerty pro jednoho mají za sebou první tři vystoupení

Než celý svět zachvátila koronavirová pandemie, stihli jsme společně s eshopem Kytary.cz a Klubem nemocných cystickou fibrózou třikrát uspořádat Koncert pro jednoho. Po Tomáši Klusovi s kapelou a folkové Devítce se představili Chinaski. Proč Koncert pro jednoho? Chinaski vystupovali pro šestadvacetiletou Kristýnu… Pokračovat ve čtení →

Social Juice: Jaro ve znamení pandemických novinek

Opět se vám hlásíme z našich kuchyní, obývacích pokojů a improvizovaných pracoven. Po dlouhých týdnech strávených v polohách “ležící” a “sedící” nám konečně svítá na lepší časy v podobě postupného uvolňování restriktivních opatření. Jak ale COVID-19 ovlivnil události a technologický… Pokračovat ve čtení →

Co má společného Škoda Favorit a Tesla?

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 29 – Kofola hledá inspiraci u slovenské znělky Večerníčku. Pornoherečky na Instagramu mají utrum. Kdo ladí zvuk u elektrických bavoráků? A kdo všechno si utahuje z cyberpunkové Tesly? Podívejte se na naši nejnovější Marketingovou mozaiku. Vánoční Kofola s… Pokračovat ve čtení →

John Lewis vypustil reklamu, Vánoce jsou definitivně tady!

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 28 – Jak to vypadá, když na prezidenta sáhnou deep fakes? Dá se pitím vodky zachránit planeta? Naváže na Antonína Dvořáka umělá inteligence? Nejen tyhle otázky hledají ty správné odpovědi v naší nejnovější Marketingové mozaice. Bezemisní vodka Jelikož… Pokračovat ve čtení →

I strašidelný Halloween se musí umět

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 27 – Jak změna obalu hygienických vložek pobouřila muže, jak být jako Netflix, ale francouzsky, a jak správně uchopit halloweenské oslavy? Nejen o tom píšeme v naší Marketingové mozaice. Symbolika na obtíž Menstruace není pro ženy (a transgender… Pokračovat ve čtení →

Jak Guinness odmítl sám sebe

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 26 – V nejnovější Mozaice se podíváme na žebříček nejhodnotnějších globálních značek, novou superstar Instagramu, ukážeme jeden skvělý post na Twitteru a jeden otřesný na Facebooku. Také necháme nahlédnout do naší kuchyně. Pomocná ruka „slaným lidem“ Kromě práce… Pokračovat ve čtení →

Vánoční reklamy vypouštějí první otrávené šípy

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 25 – Podzim sotva začal, ale když pořádně napnete uši, uslyšíte známé tóny vánočních koled. Česká reklama má první vánoční spot, na Novém Zélandu promítali porno a my byli na konferenci. Užijte si naši nejnovější Marketingovou mozaiku. Neviditelná… Pokračovat ve čtení →

Kolik toho Hasselhoff vymáčkne z nadupaného mopedu?

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 24 – Jak moc můžete využívat zvyky domorodých obyvatel pro svou reklamu? Leží Praha opravdu v Polsku? Kolik lidí nakonec hledalo pravdu o mimozemšťanech? Nejnovější Marketingová mozaika zodpoví nejen tyto otázky. Rasistická voňavka Firma Dior tvrdě narazila se… Pokračovat ve čtení →

Social juice: Pestré září to rozbalilo naplno

Hurá do práce. Po líných letních měsících se na nás sesypala hromada novinek ze sociálních médií. Máme pro vás výběr těch nejzajímavějších, které nesmí uniknout žádnému social media manažerovi. Mění se cílení na Facebooku… zase Od září Facebook ruší některé… Pokračovat ve čtení →

Jeden kvér, dýňové latté a ten opalovací krém dodělej v „Malování“

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 23 – Pornoprůmysl opět zachraňuje naši planetu, Andrea Verešová se naučila používat malovací program na svém počítači, na Tinderu si můžete dát rande se zříceninou. Nejen tyhle špeky na vás čekají v nejnovější Marketingové mozaice. Pornhub to se… Pokračovat ve čtení →

Japonsko – země nejlepších hvězdných reklam

Japonské reklamy jsou ve světě synonymem pro šílené a pro Evropany naprosto nepochopitelné kousky, při jejichž sledování nejednomu divákovi spadne spodní čelist. Legendárním jsou pak ty, v nichž účinkují filmové, hudební či jiné superhvězdy. Zlatá éra těchto bizarních jednohubek byla v 80…. Pokračovat ve čtení →

« Starší příspěvky

© 2024 Elitní blog — Powered by WordPress