I strašidelný Halloween se musí umět

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 27 – Jak změna obalu hygienických vložek pobouřila muže, jak být jako Netflix, ale francouzsky, a jak správně uchopit halloweenské oslavy? Nejen o tom píšeme v naší Marketingové mozaice. Symbolika na obtíž Menstruace není pro ženy (a transgender… Pokračovat ve čtení →

Jak Guinness odmítl sám sebe

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 26 – V nejnovější Mozaice se podíváme na žebříček nejhodnotnějších globálních značek, novou superstar Instagramu, ukážeme jeden skvělý post na Twitteru a jeden otřesný na Facebooku. Také necháme nahlédnout do naší kuchyně. Pomocná ruka „slaným lidem“ Kromě práce… Pokračovat ve čtení →

Vánoční reklamy vypouštějí první otrávené šípy

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 25 – Podzim sotva začal, ale když pořádně napnete uši, uslyšíte známé tóny vánočních koled. Česká reklama má první vánoční spot, na Novém Zélandu promítali porno a my byli na konferenci. Užijte si naši nejnovější Marketingovou mozaiku. Neviditelná… Pokračovat ve čtení →

Kolik toho Hasselhoff vymáčkne z nadupaného mopedu?

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 24 – Jak moc můžete využívat zvyky domorodých obyvatel pro svou reklamu? Leží Praha opravdu v Polsku? Kolik lidí nakonec hledalo pravdu o mimozemšťanech? Nejnovější Marketingová mozaika zodpoví nejen tyto otázky. Rasistická voňavka Firma Dior tvrdě narazila se… Pokračovat ve čtení →

Social juice: Pestré září to rozbalilo naplno

Hurá do práce. Po líných letních měsících se na nás sesypala hromada novinek ze sociálních médií. Máme pro vás výběr těch nejzajímavějších, které nesmí uniknout žádnému social media manažerovi. Mění se cílení na Facebooku… zase Od září Facebook ruší některé… Pokračovat ve čtení →

Jeden kvér, dýňové latté a ten opalovací krém dodělej v „Malování“

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 23 – Pornoprůmysl opět zachraňuje naši planetu, Andrea Verešová se naučila používat malovací program na svém počítači, na Tinderu si můžete dát rande se zříceninou. Nejen tyhle špeky na vás čekají v nejnovější Marketingové mozaice. Pornhub to se… Pokračovat ve čtení →

Japonsko – země nejlepších hvězdných reklam

Japonské reklamy jsou ve světě synonymem pro šílené a pro Evropany naprosto nepochopitelné kousky, při jejichž sledování nejednomu divákovi spadne spodní čelist. Legendárním jsou pak ty, v nichž účinkují filmové, hudební či jiné superhvězdy. Zlatá éra těchto bizarních jednohubek byla v 80…. Pokračovat ve čtení →

Doběhne Tom Cruise do Bílého domu?

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 22 – Letní sběr zajímavých událostí ze světa marketingu pokračuje. Na trhu se objevila vodka z Černobylu, kečup Heinz bude mít kérky Eda Sheerana a v Londýně si můžete nazdobit vlastní rakev. Nejen tohle najdete v naší nejnovější… Pokračovat ve čtení →

Koncerty pro jednoho odstartoval Tomáš Klus

Ve spolupráci s eshopem Kytary.cz a Klubem cystické fibrózy jsme rozjeli Koncerty pro jednoho. Co je to za akci, na níž jako první vystoupil Tomáš Klus s kapelou? Jméno zákeřné nemoci cystická fibróza zná snad každý, ale víte, co opravdu znamená… Pokračovat ve čtení →

Social juice: Horké srpnové novinky ze sociálních sítí

Okurková sezóna v online sektoru nehrozí. Okurky si raději pěkně nakrájejte do letního drinku, který můžete popíjet při čtení našich srpnových novinek ze světa sociálních médií. Mění se názvy Instagramu a WhatsAppu Nebojte, nechceme šířit paniku, to se nám jen… Pokračovat ve čtení →

Lze pomocí content marketingu prodávat všechno?

Využívat k prodeji slazené limonády, auta nebo třeba kávy content marketing dnes asi nikoho nepřekvapí. Jaké to ale je, když máte produkt, který lze běžnému uživateli jen složitě přiblížit? Co třeba CRM systém? Jak lze použít obsahový marketing v tomto segmentu,… Pokračovat ve čtení →

Jak sladit SEO s content marketingem?

SEO a obsahový marketing jsou dva důležité nástroje, které máte k dispozici na cestě k zákazníkovi. Jak je používat, aby byly ve shodě a skutečně pomáhaly? „Kolik SEO expertů je potřeba na výměnu žárovky, svítidla, nová žárovka, úsporné žárovky, úsporná… Pokračovat ve čtení →

« Starší příspěvky

© 2019 Elitní blog — Powered by WordPress