Jak se vaří poutavý obsah

FOTOREPORTÁŽ – Hned dvě marketingové akce se tento týden neobešly bez naší účasti. A hned dva zástupci naší agentury vystoupili na prvním letošním FM Focusu. O den později jsme pak společně s Asociací content marketingu pořádali neformální setkání s názvem Elitní Content…. Pokračovat na článek →

Co tímhle chtěl Reebok říct?

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 9 – Nejnovější internetová výzva #trashtag pomáhá s jarním úklidem. Hipsteři jsou tak různí, až jsou všichni stejní. Selfíčko s divokou šelmou nemusí dopadnout dle představ a reklamy na elektrický Volkswagen Golf a boty Reebok. Nejen tyhle střípky… Pokračovat na článek →

Práce s influencery i mistři a naděje reklamy

V příštím týdnu nás čekají dvě akce, na kterých máme výrazný podíl. Společně s Asociací content marketingu pořádáme první Elitní content a den před tím nás můžete potkat na klubovém večeru časopisu Marketing & Media, v jehož redakci se uskuteční Forum Media Focus…. Pokračovat na článek →

Kdy začneme jídlo „vařit“ na 3D tiskárně?

MARKETINGOVÁ MOZAIKA 8 – Švédští důchodci budou konzumovat krásná jídla z 3D tiskárny. Televiznímu vysílání zvoní (další) umíráček. Jaromír Soukup si pustil ústa na špacír a Huawei to říká písní. Co nového ve světě marketingu, vám odhalí naše aktuální Mozaika…. Pokračovat na článek →

„Neznám spolehlivý návod na štěstí a ani nechci znát,“ říká anti-happiness manager Richard z pražské reklamky

Firmy si čím dál častěji najímají svého „manažera štěstí“, aby daly najevo zaměstnancům, že pro ně nejsou pouhé zdroje, ale že jim skutečně záleží na tom, zda jsou v práci spokojení. Richard (jeho celé jméno redakce zná) se spokojenosti zaměstnanců věnuje… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 7: Problémy s obuví, špiony i Instagramem

Pokud se bojíte, že vám roboti vezmou práci, měli byste s tím něco dělat. Boty pro geeky, basketbalisty a fanoušky Návratu do budoucnosti nejsou bez chyb. A jak jsou na tom Češi s ochotou platit za obsah na internetu? Nejen… Pokračovat na článek →

Sponzorujete sportovce a řešíte, jak z toho vytěžit maximum? Máme pár inspirativních tipů!

Spojit svou značku s nějakým sportem či konkrétním sportovcem patří mezi běžné marketingové figury. Ze světa i z tuzemska známe stohy příkladů. Jenže jak to vymyslet, aby z toho nevylezlo klasické kombo portrét sportovce (který je zrovna v kurzu) +… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 6: Férové Airbnb, placatá Země i kulatý Měsíc a aplikace pro narkomany

Jak prudký kopec vyjede elektrické Audi? V Číně je největším hitem aplikace s prezidentovými myšlenkami. Proč lidé věří, že je Země placatá? A kdo využije Čáru? Projděte si náš týdenní souhrn toho nejzajímavějšího ze světa marketingu. Je to Airbnb. Ale… Pokračovat na článek →

Kniha tvořená v přímém přenosu a s láskou

Kdo byl někdy na marketingové konferenci, ví, jak je třeba už druhý den těžké vzpomenout si, co tam vlastně slyšel zajímavého. Navíc na všechny čekají nevyřízené e-maily a odložené schůzky, které se v době nepřítomnosti nahromadily. Jelikož nás baví content… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 5: Seznamka pro dobytek, láska ke snům a nákupům i nové emoji

Dá se napsat kniha během konference? Jak vypadá seznamka pro dobytek? A kdo je u nás největší slídil? Nejen tyhle střípky jsme zachytili v naší nejnovější marketingové mozaice. S láskou k nákupům Burleskní prostory pražského podniku Royal na svatého Valentýna… Pokračovat na článek →

Výrazné písmo, původní fotografie, odvážné barvy aneb Jaké budou letos trendy v grafice?

Jaké budou letos trendy v grafickém designu? Některé věci zůstávají z předchozích let, jiné se objevují nově. Podívejte se na základní osmičku, s níž letos nešlápnete mimo. Výrazné barvy Výrazné, odvážné odstíny a barevné kombinace pofrčí i letos. Weby, ilustrace, identita… je to… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 4: Začátek Jiné ligy, konec Google+ a valentýnští švábi

Seznam TV má nový sportovní pořad – byli jsme u toho. Kryptoměny jsou bezpečné, až do smrti. Švábi jako pomsta ex i dokument o festivalu, jaký svět neviděl. To jsou jen některé zprávy, které jsme tentokrát vybrali do naší Marketingové… Pokračovat na článek →

Spolupráce content marketingové agentury s televizí je prostě Jiná liga

V naší agentuře máme s natáčením různých reklamních spotů, video průvodců či návodů bohaté zkušenosti. V čem bylo natáčení seznamácké Jiné ligy jiné? Jaké jsou ty (slovy popkulturního klasika) „little diffrences“? O víkendu odstartovala na televizi Seznam sportovní show Jiná liga, u jejíhož… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 3: Symbol sebelásky, příliš dlouhý prst Donalda Trumpa a mámin obraz

Donald Trump asi není prvním ani posledním politikem, který chce na fotkách vypadat lépe než ve skutečnosti. Snubní prsteny pro nezadané jsou novou zacelenou dírou na trhu s nesmysly. Nový Big Lebowski nebude. Nevinná fotka odstartovala parádní řetězovou reakci. Podívejte… Pokračovat na článek →

Jak se bránit vizuální apatii aneb Vizuální smog „všude“ kolem nás

V českých městech se nám rozmohl takový nešvar, říkáme mu vizuální nebo– chcete-li přesněji – reklamní smog. Já se raději budu držet obecnějšího výrazu „vizuální“, neboť vhodněji postihuje problematiku tohoto jevu. Samozřejmě se nejedná pouze o nešvar dneška, ale teprve v… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 2: Zvířecí influenceři, brexit i básnické sbírky

Kola marketingu dále supí prvním měsícem roku 2019. Máme tu první globální výzvu, zajímavé informace o mileniálech i svět influencerů, který se poněkud zvrhává. Podívejte se na náš týdenní výběr toho nejzajímavějšího, co nás cvrnklo do nosu. Desetiletá výzva Internetem… Pokračovat na článek →

7 trendů v content marketingu pro rok 2019

Tvrzení o potřebě content marketingu a jeho rostoucí oblibě i síle poletuje světem reklamy a byznysu už několik let a nenápadně se mění v otřepané klišé. To mu však nic neubírá na pravdivosti. Jaké trendy letos povládnou obsahovému marketingu? Podívejte… Pokračovat na článek →

Marketingová mozaika 1: Večírky za zrcadlem, roboti i konec Petra Čecha

První měsíc nového roku se přehoupl do své druhé poloviny, takže se práce i osobní životy zase vrací do zajetých a fungujících kolejí, z nichž je vyšinul každoroční vánoční a novoroční karneval. Svět reklamy sice na povrchu vyspává šílenství a… Pokračovat na článek →

Jaká jste firma? Řekněte to zvířátkem!

Generali má lva (s křídly), Raiffeisenbank koně, Red Bull býky a třeba Lacoste krokodýla – je jasné, že i ti největší hráči spoléhají na spojení se zvířátkem, které o nich řekne víc než stostránkový pestrobarevný katalog vytištěný na velkolosinském ručním… Pokračovat na článek →

Letošní vánoční spoty jsou venku. Tohle jsou naše nejoblíbenější

Vánoční spoty jsou vždy plné dětí, dojetí, lásky a bůhví čeho ještě. Letošek není výjimkou. Jednu zvláštnost ale přeci jen má, objevila se zakázaná vánoční reklama – která navíc svým sdělením válcuje všechny ostatní. Samozřejmě začneme u Johna Lewise, jehož… Pokračovat na článek →

« Starší články

© 2019 Elitní blog

Nahoru ↑