Tag

content marketing

Lze pomocí content marketingu prodávat všechno?

Využívat k prodeji slazené limonády, auta nebo třeba kávy content marketing dnes asi nikoho nepřekvapí. Jaké to ale je, když máte produkt, který lze běžnému uživateli jen složitě přiblížit? Co třeba CRM systém? Jak lze použít obsahový marketing v tomto segmentu,… Pokračovat ve čtení →

Jak sladit SEO s content marketingem?

SEO a obsahový marketing jsou dva důležité nástroje, které máte k dispozici na cestě k zákazníkovi. Jak je používat, aby byly ve shodě a skutečně pomáhaly? „Kolik SEO expertů je potřeba na výměnu žárovky, svítidla, nová žárovka, úsporné žárovky, úsporná… Pokračovat ve čtení →

Budoucnost content marketingu je růžová

Všichni v současnosti milují, obdivují a chtějí content marketing. Rozpočty rostou, očekávání jsou na maximu. V takovou chvíli je dobré se podívat, co to vlastně ten content marketing je. Nestyďme se, a vezměme si na pomoc Wikipedii. “Obsahový marketing je… Pokračovat ve čtení →

Je Bible nejúspěšnější content marketingovou kampaní v dějinách lidstva?

Byl jsem pozván, abych promluvil na akci Marketing Monday, jejíž téma se tentokrát týkalo obsahového marketingu. Všem, kteří ji vynechali, nabízím něco málo myšlenek, s nimiž jsem k mikrofonu a dálkovému ovladači powerpointové prezentace přistoupil. foto: tuesday.cz Žádaná nevěsta Prohlášení o rostoucí… Pokračovat ve čtení →

Funkční content marketing potřebuje novinářské základy

Ve svém důsledku je jakýkoliv content marketingový projekt stále reklamním nástrojem. U těch nejzajímavějších a nejpřínosnějších však musí marketingoví specialisté sáhnout k praxi z jiných oborů. První na ráně je samozřejmě žurnalistika. Nechte psát novináře Vytváření přínosného obsahu, který bude lidi opravdu… Pokračovat ve čtení →

7 trendů v content marketingu pro rok 2019

Tvrzení o potřebě content marketingu a jeho rostoucí oblibě i síle poletuje světem reklamy a byznysu už několik let a nenápadně se mění v otřepané klišé. To mu však nic neubírá na pravdivosti. Jaké trendy letos povládnou obsahovému marketingu? Podívejte… Pokračovat ve čtení →

Se sportem na content marketingový vrchol

Dělat sportovní magazín jinak, než jej dělají ostatní, je výzva, nad kterou není třeba dlouho uvažovat. Nejlepší je do ní skočit rovnou po hlavě. Přesně tohle se nám stalo v létě roku 2015, kdy jsme pro O2 začali ve vražedně… Pokračovat ve čtení →

© 2019 Elitní blog — Powered by WordPress