MARKETINGOVÁ MOZAIKA 25 – Podzim sotva začal, ale když pořádně napnete uši, uslyšíte známé tóny vánočních koled. Česká reklama má první vánoční spot, na Novém Zélandu promítali porno a my byli na konferenci. Užijte si naši nejnovější Marketingovou mozaiku.

Neviditelná reklama na Brand Managementu

Ve středu 2. října se uskutečnila velká konference Brand Management 2019. Mezi všemi řečníky jste mohli zaznamenat i našeho Jana Javornického, který mluvil o hodnotách značek a o vztahu zákazníků k nim. Kromě toho jsme v předsálí představovali naši reklamu, jakou svět ještě neviděl…

Porno pro sporťáky

Dnes již klasický fórek, kdy hackeři na velkoplošnou obrazovku vypustí místo reklam porno, se podařil v novozélandském Aucklandu. Obětí byl obří obchod se sportovními potřebami Asics, a protože nezvedení odborníci na IT „přepnuli kanál“ v noci, běžely hambaté filmy celých devět hodin (než přišli zaměstnanci do práce). A to přímo na jedné z nejrušnějších ulic města.

Facebook bude muset mazat

Soudy států Evropské unie mohou nyní nařídit Facebooku, aby smazal příspěvky uživatelů, které porušují zákony. A to včetně komentářů, které se původnímu příspěvku podobají. Uvidíme, jak bude toto nařízení v praxi vlastně fungovat. Obáváme se, že minimálně polovina našich politických špiček se může rozloučit s dobrými výsledky ve volbách.

Vánoce jsou tady!

Konečně! Těch několik měsíců bylo k nevydržení, ale je to za námi. Máme tu první tuzemskou vánoční reklamu. Samozřejmě se každoročně nejvíc těšíme na Johna Lewise, ale neodolali jsme a reklamu na Mall.cz si pustili. Musíme přiznat, že po zhlédnutí se na Johna Lewise nejen těšíme, ale nutně ho potřebujeme.

Operní pěvkyně bez domova

Čekání si můžeme zkrátit jedním předčasným „vánočním příběhem“ z USA. Policista v Los Angeles natočil bezdomovkyni zpívající dechberoucím hlasem a spustil tak lavinu solidarity, která mimo jiné vyústila v nabídku nahrávací smlouvy.

Kde jinde?

Málokde tak tryskají emoce jako ve sportu. Toho si jsou vědomi všichni, kdo se kolem sportu motají. Výjimkou nejsou ani televizní stanice, které na příbězích a emocích čím dál tím častěji staví svůj program i propagaci. Jednoduché, účinné a zapamatovatelné.