MARKETINGOVÁ MOZAIKA 20 – Do kolika zaměstnání musí chodit rodiče influencerů, aby to bylo na vyžití? A jací influenceři vlastně ovlivňují své fanoušky nejvíc? Blíží se doba, kdy i spánek bude gamifikovaný? A české reklamy, které nás v posledním týdnu zaujaly. Nejen tohle najdete v nejnovější Marketingové mozaice.

Pro děti cokoliv

Rodiče jsou schopni pro své děti obětovat opravdu mnoho, jejich láska však může dosahovat až absurdních rozměrů. Příkladem může být manželská dvojice Catalin a Elena Oncovi. Ti hrozně rádi cestují a cítí se být instagramovými influencery (cca 47 sledujících). Aby si mohli dopřávat romantických fotek a cizokrajných zážitků, musí Catalinova matka chodit do dvou zaměstnání. Protože i takové cestování něco stojí…

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený CAT AND ELENA (@another_beautiful_day_official),

Spánek jako hra

Je známým faktem, že časté hraní lidem ukrajuje čas, který by mohli věnovat něčemu důležitému – třeba spaní. Herní studio Niantic proto upraví svůj veleúspěšný produkt Pokémon Go, kdy hráči budou odměňováni za kvalitní spánek. Detaily hry Pokémon Sleep, jejíž vypuštění je plánováno na příští rok, zatím nejsou moc známé, ale už teď víme, že my bychom u této hry snadno propadli závislosti.

Tesla pick-up DIY

Elektroautomobily Tesla jsou oblíbeným prostředkem vlastního zviditelnění. Švédská youtuberka Simone Giertzová si svůj Model 3 kupříkladu přestavěla na pick-up, který pojmenovala Truckla. Takže kdybyste nevěděli, co s volným časem, máme jeden tip.

Top 100 česko-slovenských influencerů

Vliv populárních osobností internetu na jejich fanoušky (především ty mladší) je aktuálním tématem a věnují se mu odborníci ze všech možných oblastí. Web Flowee nyní představil žebříček sta nejvlivnějších česko-slovenských influencerů, který zahrnuje i u nás zatím relativně nenápadnou (ale o to populárnější) síť TikTok. Jde o užitečnou pomůcku pro rodiče i lidi pohybující se v reklamní branži, kteří mohou z této bohulibé činnosti vyčíst zajímavé údaje pro svou práci.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Jirka Král (@jirkakral),

Romeo a Julie na policejní stanici

Vydařenou reklamou letos lákají diváky Letní shakespearovské slavnosti. Jednoduchý gag, precizně stylizovaný a zrežírovaný, nás potěšil a upřímně pobavil.

Vodafone hraje na lidskou strunu

S novou reklamní kampaní vyjel jeden ze tří hlavních mobilních operátorů. Vodafone obsadil Ondřeje Vetchého, aby společně zadrnkali na emoční strunu. Lidská síť zmiňuje, že žijeme ve světě moderních technologií, ale to důležité je v lidech samotných. Vydařený pokus o přesah z bombastických slev a tarifů, z nichž budete vyvalovat oči.