MARKETINGOVÁ MOZAIKA 18 – V Krkonoších byl objeven nový druh, který se nebezpečně množí a je třeba proti němu zakročit. Gillette zase provokují, IKEA se vrhla do seriálového šílenství a chrostíci mají rádi stříbro. Co nového ve světě marketingu, vám odhaluje Marketingová mozaika.

V Krkonoších řádí obalík

Originální metodu, jak upozornit na návštěvníky hor, kteří po sobě neumí uklízet, našli správci Krkonošského národního parku. V rámci osvětové informační kampaně Není zvěř jako zvěř zveřejnili ukázky z atlasu čeledi odpadkoušovitých. Inu, i tu energii, kterou si na cesty sbalíte, musíte po sobě uklidit.

foto: krnap.cz

Jaké bylo vaše první holení?

Všeobecně se tvrdí, že první holení tváře je pro každého mladíka zlomové (v naší agentuře si na něj nikdo nepamatuje, ale to nevadí). Gillette hladinu reklamních spotů zčeřila už v lednu, když poukázala na různé stereotypy. Tentokrát se tato globální značka vytasila s oním momentem prvního holení, které v jejich reklamě uskutečnil torontský transgender umělec Samson Bonkeabant Brown. A hladiny se zase rozvlnily…

IKEA ve stylu Stranger Things

IKEA si se svými produkty umí v kampaních hrát. Nejnověji to dokazuje, když svými výrobky napodobuje slavné seriálové pokoje. Přátelé, Simpsonovi, Stranger Things – čistá práce a velká radost.

foto: petapixel.com

Stříbrní chrostíci

Naši chrostíci vyráběli v rámci kampaně Jak bydlí chrostíci ze stříbra šperky a nyní za svou dřinu získali stříbrné ocenění na cenách Lemur, které vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur. Gratulujeme.