MARKETINGOVÁ MOZAIKA 17 – V dnešní době potřebuje social managera kdekdo – dokonce i samotná královna Alžběta II. Tesco cíleně postrašilo své zákazníky, když jim v reálu ukázalo, jak to může brzy vypadat. Strážníci loví kolegy na starou hru, američtí policajti zločince na lajky. A BMW se loučí s šéfem Mercedesu. To jsou střípky z naší nejnovější Marketingové mozaiky.

Královský sociál

Máme tady doslova královský post pro všechny social managery. Profesionála na tuto pozici hledá samotná královna Alžběta II., která v březnu rozjela vlastní instagramový profil. Na místo asi bude slušná tlačenice, ale za zkoušku nic nedáte.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený The Royal Family (@theroyalfamily),

Poloprázdné Tesco jako varovný prst

Pulty obchodů Tesco na Slovensku byly jeden den poloprázdné. Obchodníci tak ve spolupráci se slovenským ministerstvem životního prostředí chtěli ukázat, jak by vypadala jejich nabídka, kdyby z planety zmizeli včely a motýli. Je dobře, že tento hmyz má tak silné zastání – nedávno například spustil kampaň na podporu včel web Pornhub.

foto: refresher.cz

Zločince tisíce lajků nezlomily

Od lesa šli na zločince jménem Jose Simms policisté v americkém státě Connecticut. Zloduch jim slíbil, že když zatykač na jeho osobu zveřejněný na Facebooku získá alespoň 15 000 lajků, tak se jim dobrovolně vzdá. Přestože příspěvek získal těch lajků mnohem víc, Simms se policii nepřihlásil. Vypadá to, že vtipy o policajtech vstoupily do éry 2.0.

Gamesou ke strážníkům

To brněnští strážníci projevili na rozdíl od amerických policistů více smyslu pro současné trendy. Jelikož jim chybí kolegové, vsadili na nostalgickou vzpomínku na pařanská období potenciálních zájemců o práci. A vyplatilo se. Přesto jim stále chybí asi 50 strážníků (aka Brnocopů). Zkusíte štěstí?

Konkurenční šťouchnutí k odchodu do důchodu

Dieter Zetsche, šéf koncernu Daimler, odchází do důchodu. A protože Zetsche se značkou Mercedes spojil přes 40 let svého života, jde o výrazný krok, který si nenechala ujít konkurence z BMW. Ta vytvořila dojemné rozlučkové video se závěrečným štípancem. Dokonalá elegance s dobromyslným pošťouchnutím nás zahřála u našich kreativních srdíček. Když si vzpomeneme, že nedávno končil šéf českého Hundai, a Škodovka k tomu nudně mlčela…