MARKETINGOVÁ MOZAIKA 16 – Jedna z největších internetových hvězd odešla do kočičího nebe. Jiná internetová celebrita přichází o miliony fanoušků. Blíží se volby a kandidáti předvádějí hvězdná kola. To je pár střípků z nejnovější Marketingové mozaiky. Čtěte!

Grumpy Cat odešla do věčných lovišť memů

Tardar Sauce, kočku s permanentně naprdnutým výrazem známou jako Grumpy Cat, zná asi každý, kdo se na internetu pohybuje. Tato celebrita s milionovou fanouškovskou základnou ve svých sedmi letech zemřela. Zajímavé, že jsme zatím nezaznamenali konspirační teorie o tom, že je stále na živu. U koček se to asi tak nebere.

Skandální James Charles

Sociální sítě mají nespočet celebrit, které září, hasnou, hroutí se do sebe rychleji, než Ford dokázal montovat svoje legendární téčka. Aktuálně nyní ztrácí miliony fanoušků beauty guru James Charles. Nebudeme dělat, že ho známe jako své boty, ale nejvíc nás vyděsilo, že neznáme nikoho, o kom se v tom článku píše. Musíme se zeptat svých dětí.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený James Charles (@jamescharles),

Kandidát do Evropského parlamentu číslo 1

O víkendu budou další volby, takže i přes veškerou snahu ani naše pozornost nebyla ušetřena reklamních kampaní. Tak například kandidát Michael Pascal Večeř nahání voliče na Tinderu. Dobrý, ale není nejlepší…

Kandidát do Evropského parlamentu číslo 2

Dánský uchazeč Joachim Brøchner Olsen na to šel od lesa a kampaň pojal logicky. Se svým týmem přemýšleli, která oblast je na internetu nejoblíbenější, a výsledkem je reklama na Pornhubu. Dobrý, ale není nejlepší…

Kandidát do Evropského parlamentu číslo 3

Všem totiž vypálil rybník jakýsi Robert Vašíček, jehož videa jsou jako vybroušený diamant. Tvrdí, že je hype a trendy, ale vítězství urval díky knoflíčku, který se neurval. Co všechno snese volič? Vydrží víc než knoflíček u kandidátova saka? Těžko říct.

Solidní sukces na LinkedInu

Svůj profil na LinkedInu máme asi každý, ale s jeho opečováváním jsme mnozí na štíru. Možná se tak připravujeme o zajímavé pracovní příležitosti. Podle nejnovější studie našel na LinkedInu práci každý druhý.

Konec zkracování

Rychlost je nyní trendy, ale pokud chcete být opravdu napřed, musíte myslet několik tahů dopředu. Citlivé duše marketingu už vycítily, že rychlost a stručnost vaší značce reputaci nevybuduje. Proto je dobré psát dlouhé texty a při content marketingu využívat žurnalistické postupy. Pak tu jsou tací, kteří uvažují několik partií dopředu – ti vědí, že se doba zkracovačů URL chýlí ke konci a je třeba mít řádně dlouhou adresu.

foto: bonfire.com