FOTOREPORTÁŽ – Hned dvě marketingové akce se tento týden neobešly bez naší účasti. A hned dva zástupci naší agentury vystoupili na prvním letošním FM Focusu. O den později jsme pak společně s Asociací content marketingu pořádali neformální setkání s názvem Elitní Content.

Inspirace, kvízy, alkoholy

Týdeník Marketing & Media otevíral nové prostory svéredakce, v nichž chystá sérii přednášek a konferencí. Prvním výkopem bylstředeční FM Focus, kde vedle Josefa Havelky, Viléma Rubeše, Dory Pružincové aRomana Čihalíka vystoupil i náš copywriter Martin Šinkovský, který serozpovídal o tématu inspirace a tenké hranici, kdy už jde o bohapustékopírování.

Po skončení přednášek se jedné z důležitých rolí ujalnáš Drinkbox, který hostům za správné odpovědi servíroval dobrý alkohol.

Josef Havelka
Vilém Rubeš
Dora Pružincová
Roman Čihalík
Martin Šinkovský

Influenceři v kavárně

Ve čtvrtek jsme se sešli v pražské kavárně AdAstra, kdejsme spolu s Asociací content marketingu pořádali odpolední akci ElitníContent. Pozvali jsme Pavla Jechorta, který stojí za úspěšným projektemsuri-nam.cz, aby nám ukázal, jak pracovat s mikroinfluencery.

Akci uvedl Martin Šinkovský krátkou přednáškou, v níž předestřel základní rozdělení influencerů, a pak už nastoupil Jechort se svou case study. Plná kavárna a dlouhá debata, která se přelila do noci, nasvědčují tomu, že šlo o povedený večer, a my už připravujeme druhé setkání.

foto: Anežka Závorková