Tři roky je přibližně doba cesty ze Země na Mars a zase zpátky. Jako kdyby nám na planetě došla mouka, kterou zrovna potřebujeme do bábovky, tak se skočíme zeptat k nejbližším sousedům, jestli by nám neodsypali do hrníčku. 500 dní cesty na Mars s hrníčkem v ruce: „Dobrý den, paní Marťanová, to víte, zapomněli jsme na víkend, neměla byste hrníček polohrubé? Ne? Aha. Tak děkuju. Mějte se hezky a zase někdy na shledanou.“ Zkrátka expedice. Nikoho tak asi nemůže překvapit, že i v agentuře se za tu dobu udála spoust věcí. Matně si vybavuju, že na rozdíl od mise na Mars i nějaká ta bábovka byla.

Je pravda, že jsme začali hodně zostra. Sotva pár měsíců poté, co jsme našli útulné a velmi málo kancelářské prostory na tom nejžižkovatějším Žižkově, začali jsme chystat velkou televizní kampaň. Přizvali jsme k ní elitu československé kinematografie a bylo to poznat. Třeba tak, že se během natáčení 13 spotů nepokazilo vůbec, ale vůbec nic pikantního do behind the scenes.

A kampaň dopadla skvěle! Spoty rotovaly v televizích, na Youtube i na Facebooku, lidé chodili na kampaňovou microsite a koukali a lajkovali… A hlavně nakupovali Korunní.

Určitě nezapomenu ani na Mistrovství světa v ledním hokeji a první spolupráci s Raiffeisenbank. Naše živé komentáře bavily lidi tak, že k nám do mobilní aplikace chodili i fanoušci přímo v aréně.

A s rajfkou od té doby pokračujeme dál a pořád to baví nás i fanoušky banky na sociálních sítích banky. A z paměti nevymažu ani asi fyzicky nejnáročnější kampaň, co jsem kdy zažil. Když jsme pomáhali launchovat Kytary.sk, bylo to opravdu do posledního dechu. Kromě hudebního eventu mezi zombíky či guerilly v ulicích slovenských měst jsme si vyzkoušeli live video streaming ze čtyřhodinové cesty po D1. A to je takový pěkný můstek k naší spolupráci s O2, protože nekecám, vážně jsme vysílali živě čtyři hodiny právě z jejich mobilního internetu.

O2 jsme vypustili do světa například vánoční online kampaň 2015, s dynamickými HTML5 bannery a pavoukem cílení a remarketingu tak komplikovaným, že připomínal schéma zápletky filmu Charlieho Kaufmana.  A pochopitelně O2sport.cz, největší obsahový projekt na českém internetu (podzim 2016 nás vynesl až daleko za 3 000 000 přečtených článků měsíčně). Mezitím jsme také stihli postavit strategii značky pro projekt Hypoteční banky Sousedé.cz. A stavíme dál, třeba na HB.cz a sociálních sítích banky.

A taky je tu Plzeňský prazdrojČeská pojišťovna a spousta další práce, kterou bychom nikdy nedokázali zvládnout tak dobře, nebýt všech lidí, kteří se za ty tři roky u nás objevili, ať už s námi prožili většinu času, nebo přišli jen na skok. Těm patří naše díky. Bylo to s vámi vážně fajn! Ty roky utekly strašně rychle. Taková sranda by to ve vakuu mezi Zemí a Marsem nebyla. A mám takové tušení, že i příští bilancování bude zase stát za to… Tak zase za rok… nebo za tři.